czwartek, 22 stycznia 2009

BlueBlue

Odrobinka błękitu nieba w styczniu, kiedy otacza nas wcale nie błękitna rzeczywistośc pogodowa.
W podłużnych ramkach, w chmurkach ornametów spoczywają piękne, płaskie brioletki błękitnego topazu w kolorze włoskiego firmamentu. Te kolczyki znakomicie przeganiają szare smutki zimowe.
Oksydowane i polerowane.
**********************************************************
A bit of blue sky in January, when not at all blue wheather realIty surrounds us.
In lenghwise feames, in ornamental coulds sit beautiful, flat briolettes of blue topaz in colour of Italian firmament. These earrings chase gray, winterly sorrows away spendidly.
Oxidized and polished.
**********************************************************
całkowita długość z zapięciami (total lenght incl. lever backs)(pr.925) – ok. 5,5 cm
ramka (frame) – ok. 4,3x1,9 cm


SPRZEDANE-SOLD
.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne.Właśnie Cię znalazłam na stronie Eni Oken i powiem, że twoje prace w 100% odpowiadają moim gustom jeśli chodzi o stylistykę i zachwycają mnie skrupulatnością wykonania. Na mnie też zrobiły wrażenie prace Izy M. i Magdy B. ale zawsze myślałam, że ja zrobiłabym coś troszkę inaczej.Twoje są idealne. Ja dopiero zaczynam przygodę z wire wrappingiem. Dzięki za inspirację.

Swati pisze...

Wow! Your work is mind blowingly BEAUTIFUL!!!! :-)))