wtorek, 19 października 2010

KONKURS !!!!!

Z ogromną radością chciałam zaprezentować pracę pod tytułem „W zupełnie starym stylu”, którą zgłosiłam do konkursu Klejnot Polskiej Biżuterii 2011. Jest to już 9 edycja konkursu, który cieszy się ogromną popularnością wśród twórców biżuterii oraz gromadzi naprawdę różnorodne prace (niektóre z nich są zachwycające).
O to naszyjnik, złożony z małej, teatralnej torebeczki oraz monokla. Torebeczka się otwiera, a zdobi ją „tkanina”, wykonana z połączonych ze sobą łańcuszków. „Okiem” monokla jest oprawiony w srebro kaboszon kryształu górskiego, który zachowuje się, jak szkło powiększające.


Dla mnie jest to ogromna szansa i przyjemność, aby zaprezentować wynik mojej pracy na szerszym forum jako, że jestem twórcą-amatorem, ekonomistką-biżuteryjną-hobbystką, żoną-dzielącą-obowiązki-na-zawodowo-domowo-twórcze ;), a nie zawodowym jubilerem-rzemieślinikiem-złotnikiem.
Serdecznie zapraszam do głosowania na moją pracę.
Głosować można, poprzez dodawanie gwiazdek (zasadą jest, że można to robić z jednego komputera raz dziennie), do dnia 7 listopada - BEZPOŚREDNI LINK

13 komentarze:

Licho_Nie_Spi pisze...

Już glosowałam na tę pracę! Czegoś takiego to jeszcze nie było, jak świat światem i większość tych prac, które tam są może się głęboko schować, a reszta schować za Twoją torebeczką! Przepiękna! Przecudna, istna torpeda!

lunamin pisze...

Praca zapierająca dech! Niezwykła torebeczka, napatrzeć się nie mogę!

Justyna (Sarmatix) pisze...

Absolutne cudo! Już zagłosowalam :) trudno cię tylko tam znaleźć w tym tłumie. Może mogłabyś wrzucić aktywny link bezpośrednio do Twojej pracy? Byłoby łatwiej i wierzmi, więcej osób by głosowało :)
pozdrawiam serdecznie :) Justyna

Licho_Nie_Spi pisze...

A możesz dać zdjęcie jak ten naszyjnik czuje się przy grawitacji, czyli wisząc? Pozdrawiam i pytam, czy głosować można wielokrotnie?

mami pisze...

Tak orginalnej , ślicznie wykonanej biżuterii to jeszcze w moim dość długim życiu nie widziałam. GRATULACJE!

mami pisze...

Niwiarygodne, że można mieć pomysł na tak śliczną biżuterię. Myślę ,że to będzie rarytas w tym konkursie.Nie wyobrażam sobie, aby wynik głosowania mógł być inny.Życzę sukcesu i gratuluję wyboru formy i efektu pracy.

brigitta.triplemoon pisze...

Też już głosowałam! Twoja praca jest tego warta! Kilka razy miałam w rękach te XIX-wieczne i zawsze podziwiałam ich autorów. Ale twoja bije je na głowę! Trzymam kciuki za zwycięstwo!

Anonimowy pisze...

twoja praca jest w trójce moich faworytów,jest przepiękna ,zachwyca kunsztem, oryginalnośćią-pomysł rewelacyjny,torebeczka z łańcuszków i jeszcze otwierana -cudo!!!
mam wrażenie że zdjęcia nie oddają prawdziwego piękna tego dzieła
Alicja

Gosia Domańska pisze...

oj dziękuję za wszystkie miłe komentarze i już odpowiadam :)

Gosia Domańska pisze...

Drogie Licho - wrzucę naszyjnik z grawitacją, ale jutro - dziś rozliczyłam podatki i juz mam dość :(. Księgowość to niestety najmniej przyjemny aspekt robienia biżutków :(

Gosia Domańska pisze...

głosować można aż do 7 listopada, WIELOKROTNIE :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Głosuję codziennie, dostałąm z Trendymanii newsletter, gdzie są osobiste odnośniki do prac, więc łatwiej :)
A na moim blogu czeka na Panią niespodzianka i zabawa, mam nadzieję, że miła!
Pozdrawiam

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Wspaniały projekt, aż żal, że w konkursie może być tylko jedno zdjęcie, bo nie oddaje całości uroku i kunsztu wykonania:)